maandag 20 mei 2013

Druilerig = give away

Mooie liedjes duren niet lang... En vandaag was weer maar eens het bewijs. Het mooie zonnetje van gisteren maakte plaats voor regen. En wat doet een mens op een vrije dag als het zo regent? De knutselkast uitkuisen en tot de vaststelling komen dat het me nooit lukt om die spullen allemaal te verwerken. En als dat niet lukt, dan kan je ze toch uitdelen. Dus ik stelde twee pakketjes samen om twee van jullie blij te maken.

Vlinderpakket

Pakketje 1 (= vlinderpakket) bestaat uit enkele vlinderblaadjes, kleurrijke geponste vlindertjes, een rolletjes vlinder-masking tape, vlinderstickertjes en enkele bedeltjes van vlindertjes.

Pakket 2

Pakketje 2 (= vintagepakket) bestaat uit enkele blaadjes met vintagemotiefje, kleine envelopjes, ronde tags, etiketten, bedeltjes van fee'tjes op de maan en 2 paar knopenoorstekertjes.

Wat moet je doen om kans te maken op één van deze pakketjes?
1. volgertje zijn of worden 
2. een reactie plaatsen onder dit blogbericht waarin je ook vermeld op welk pakketje jij kans wil maken. 
Meespelen kan t.e.m. zondag 9 juni en op maandag 10 juni maak ik de winnaar bekend.

Veel succes
Zonneprinses

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pakketjes! Je hebt helemaal gelijk, zulk somber weer verdient een vrolijk pakketje! Ik vind het pakketje met de vlinders wel erg leuk! Hopelijk knapt het weer snel op!

    Lieve groetjes,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zeker van dat de zon snel weer komt piepen als ze weet heeft van deze leuke give-away!
    Ik doe graag mee voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom hier via supersoesje bij jou aanbeland en zie direct een weggevertje. Tof zeg ! Daar doe ik graag aan mee. Dus natuurlijk volgertje geworden.
    Kijk, er is nou een vervelende eigenschap van me: ik kan zo moeilijk kiezen. Dus als het lot mij gunstig gezind zou zijn, mag jij bepalen welk pakketje je me opstuurt, OK ?
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuk ! ik doe meteen mee voor pakketje 2 :-)
    Ik kwam eigenlijk voor je reactie op de goodie envelop.
    Ik kan je emailadres nergens vinden maar ik heb extra info gezet op de goodiebag envelop vwb de Belgische deelnemers .
    Je mag me ook even mailen op pipowagenaanzee@gmail.com dan mai ik je verdere info:-)
    groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, ik was er zeker van dat ik al gereageerd had op jouw give-away *Vreemd*
    Bij deze wil ik dus graag meedoen voor pakkertje 2 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is de zon al efkens komen piepen. Ik dooe heel graag mee met jouw give-away. Ik vind pakketjes 1 heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    Ik ben je volger nummer 18 en ben kandidaat voor pakketje 2 omdat er meer kleuren inzitten dan in 1.

    En als je bij mij gaat kijken, zie je meteen dat ik zot ben van kleur:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk. Ik volg je en ben kandidaat voor pakketje nr1. Heb al een poging gewaagd om hier te posten, maar het lukte me niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, ik weet niet wat er aan de hand is, las hierboven ook al dat een berichtje verdwenen was. Dus bedankt voor de extra moeite.

      Verwijderen
  9. Gezien mijn blognaam en mezelf kennende ga ik volledig voor de fladderde vlinders.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blogs kom ik toch tegen! Ik volg je via BlogLovin. Ik waag graag een kansje voor het vlinderpakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give-away!
    Ik waag graag mijn kans voor het vlinderpakketje :-)
    Ben al een volger.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee , voor pakketjes 2, en ik ben net op tijd zie ik
    groetjes Renee
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen