zaterdag 11 mei 2013

Finch

Ik zag deze leuke tas, genaamd de Finch, al her en der verschijnen.De ontwerpster van de Finch verzamelde  deze leuke versies hier.
Het patroon en de tutorial zijn zo duidelijk uitgelegd dat zelfs een beginnende naaister, zoals ik, het probleemloos tot een goed eind kan brengen. En zo'n regendagje als vandaag is daarvoor ideaal é.
Ik koos voor een vrij neutraal kleurenpalet (mariniblauw en wit). Beide stofjes vond ik vorige week op het stoffenspektakel in Kortrijk. Voor de riem week ik af van het patroon en naaide deze zoals ik deed bij de grote tas uit de naailes.

                                               

Sorry, computer doet een beetje raar, krijg de foto's niet gedraaid, steeds foutmelding... 


Ik vermoed dat er nog wel een paar Finch'kes zullen volgen, het tasje is zo ideaal om cadeau te doen aan een kleine meid.

Nog een prettig weekend!

Ps. Welkom aan de nieuw volgertjes :)

5 opmerkingen: